اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۹۳۷۴

خیلی دوست داشتم به پرسپولیس گل بزنم

خیلی دوست داشتم به پرسپولیس گل بزنم
بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت گفت: خوشحالم که پس از چند سال به صنعت نفت برگشتم و امیدوارم که بتوانم برای این تیم مفید باشم.
۱۶:۳۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وانانیوز|

رحیم زهیوی، بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایطش اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر از ۲ سال پیش است؛ زیرا در آن زمان با مصدومیت خیلی بدی مواجه شدم. با این حال آن مصدومیت را فراموش کردم. پس از پایان دوران مصدومیتم، یک نیم فصل ضعیف را پشت سر گذاشتم که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. به هر حال گذشته‌ها تمام شده اند و نمی‌خواهم اتفاقاتی که رخ داد را عنوان کنم.  

زهیوی در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که پس از ۶، ۷ سال به صنعت نفت برگشتم و امیدوارم که برای تیم مفید باشم. تمام تلاشم را می‌کنم که در هر بازی بهتر از بازی قبلی باشم و انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.  

او درباره بازی پیش روی تیمش با داماش پارسه تهران درجام حذفی اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و تفاوتی ندارد که حریف ما تیم لیگ برتری باشد یا تیم دسته دومی. به اعتقاد من باید با تمام قدرتمان به زمین برویم و هر کسی که در ترکیب قرار می‌گیرد باید بهترین عملکردش را ارائه دهد. در جام حذفی شرایط به گونه‌ای است که تیم‌های دسته یکی و دسته دومی برای حمله و بازی هجومی نمی‌آیند و رو به کار‌های دفاعی می‌آورند. به همین دلیل تمام تیم‌ها کار سختی دارند و ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم.  

زهیوی افزود: شاید در نیمه اول به گل نرسیم. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با پیروزی مقابل حریف به دور بعدی مسابقات برسیم.

 

بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دوری هواداران از ورزشگاه‌ها به دلیل انتشار ویروس کرونا گفت: در بازی اولم برای صنعت نفت، مقابل پرسپولیس ۶، ۷ دقیقه فرصت بازی پیدا کردم و دوست داشتم هواداران در ورزشگاه باشند و مانند گذشته ما را تشویق کنند؛ زیرا جای آن‌ها در ورزشگاه واقعا خالی است. خیلی دوست داشتم به پرسپولیس گل بزنم؛ زیرا برای شادی پس از گل حرکت ویژه‌ای را در نظر گرفته بودم، اما قسمت نبود. ان شاءالله آن حرکت را در بازی‌های آینده انجام می‌دهم و امیدوارم که بتوانم فصل خیلی خوبی را با صنعت نفت سپری کنم.  

انتهای پیام/ 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین